Datum | Aantal uur | Wat |
Dinsdag 15/02/2011 | 2 uur | Onderwerp kiezen + weblog uitproberen |
Vrijdag 18/02/2011 | 2 uur | Onderwerp afbakenen + startartikel zoeken |
Zaterdag 19/02/2011 | 2 uur | Weblog aanmaken en voorstelling/motivering startartikel op blog plaatsen |
Dinsdag 1/03/2011 | 1 uur | Internet doorzoeken over onderwerp |
Donderdag 3/03/2011 | 2 uur | Eigen voorlopig standpunt innemen en lay-out weblog aan passen |
Donderdag 10/03/2011 | 2 uur | Leervragen zoeken |
Vrijdag 11/03/2011 | 1 uur | Leervragen kiezen en op blog plaatsen |
Maandag 14/03/2011 | 30 min | Seminarie RZL + weblog aanpassen waar nodig |
Dinsdag 15/03/2011 | 30 min | Lay-out weblog aanpassen + foto’s opzoeken om op weblog te zetten |
Maandag 28/03/2011 | 1 uur | Verplichte bron ‘De tolerantie voorbij’ lezen + leervraag aanpassen |
Dinsdag 29/03/2011 | 2 uur | Verplichte bron ‘Katholiek onderwijs, dynamisch en pluriform’ lezen |
Woensdag 30/03/2011 | 2 uur | Politieke partijen en standpunten over religie en levensbeschouwing verwerken |
Zaterdag 2/04/2011 | 1 uur | Bronnen zoeken op internet |
Maandag 4/04/2011 | 4 uur | Bronnenlijst aanmaken + verplichte bron ‘De tolerantie voorbij’ en ‘Katholiek onderwijs, dynamisch en pluriform’ verwerken |
Woensdag 6/04/2011 | 1 uur 30 min | Interviewvragen opstellen + artikels op internet zoeken en verwerken |
Maandag 11/04/2011 | 45 min | Verplichte bron ‘Obama en geloof’ bekijken en verwerken |
Woensdag 13/04/2011 | 1 uur | Tekst ‘prentenboeken voor allochtone kleuters’ lezen + verwerken |
Vrijdag 15/04/2011 | 3 uur | Tekst over prentenboeken verder verwerken + enkele prentenboeken zoeken, lezen en verwerken |
Zondag 17/04/2011 | 2 uur | Tekst ‘Beter, breder en met meer kleur’ van Laevers, F., Van den Branden K. & Verlot, M. lezen en verwerken |
Woensdag 20/04/2011 | 15 min | Bellen voor interview |
Donderdag 21/04/2011 | 1 uur | Weblog nalezen en aanpassen waar nodig |
Donderdag 28/04/2011 | 2 uur | Opzoekwerk in bib + verwerking artikel uit Kleuters & IK |
Vrijdag 29/04/2011 | 3 uur | Ervaringen verwerken in verband met pictogrammen, gebaren,.. in de kleuterklas + Interview afnemen en verwerken |
Zaterdag 30/04/2011 | 2 uur | Interview (vragen en antwoorden verwerken) verwerken + filmpje bewerken |
Zondag 1/05/2011 | 1 uur | Filmpje bewerken + op blog proberen te zetten |
Maandag 2/05/2011 | 1 uur | Filmpje op blog zetten + website van organisatie Foyer bezoeken |
Woensdag 4/05/2011 | 1 uur | Website Foyer bezoeken en verwerken |
Zondag 8/05/2011 | 15 min | Mail sturen naar school in brussel met enkele vragen rond allochtone kleuters en hun integratie |
Maandag 9/05/2011 | 30 min | Scriptie op internet bekijken en verwerken |
Vrijdag 13/05/2011 | 45 min | Radio gesprek gehoord + herbeluisterd en verwerkt |
Zaterdag 14/05/2011
| 2 uur | Prentenboeken verwerkt + krantenartikel gelezen en verwerkt |
Zondag 15/05/2011 | 2 uur | Nieuwe bronnen zoeken + verwerken |
Maandag 16/05/2011 | 15 min | Artikel ‘Taalbadje Nederlands in Denderleeuw’ verwerkt |
Woensdag 18/052011 | 15 min | Vragen en antwoorden Lutgaridsschool verwerkt en op blog gezet |
Zondag 22/05/2011 | 2 uur | Bron op internet over Turske gewoonten verwerkt + nog enkele bronnen zoeken + weblog nakijken en nog enkele foto’s zoeken |
Maandag 23/05/2011 | 1 uur | Artikel ‘kinderen leren kerstmis kennen’ verwerkt + artikel ‘taalniveau allochonte kleuters bedroevend laag’ verwerkt |
Woensdag 25/05/2011 | 2 uur | Lezersbrief Klasse opstellen |
Donderdag 26/05/2011 | 1 uur | Lezersbrief afwerken en blog nakijken |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten